tirsdag den 2. august 2011

tilBAGE fra ferie! ;-)

Hold da op hvor har der været stille herinde på det sidste!! Det er selvfølgelig pga ferie, og super dårlig internetforbindelse på den campingplads vi boede på i Toscana! Jeg havde ellers en forestilling om at jeg ville blogge fra udlandet når jeg alligevel skulle ligge og slappe af i 30 graders varme!! hehe.. Men sådan skulle det ikke være!
Nå, men vi har også været en uge ved Vesterhavet - Hvide Sande! Selvom vi efterhånden har været der 5 år i træk, bliver jeg stadig lige overrasket over det hav hver gang!! Det er så VILDT!
Nå men jeg har stadig ferie - denne og næste uge med! SKØNT! Vi kom hjem natten til søndag, så i går brugte vi dagen på at pakke ud og fylde køleskabet op igen! ;-)

I dag har vi været en tur i Hareskoven og da vi kom hjem bagte min søn Magnus boller og brød! Uhm hvor det smagte!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar