fredag den 19. august 2011

Photo Challenge, DAY 18 - in my bag..

Wow!! Jeg har lige hældt min taske ud på bordet.. Man skulle tro jeg slæbte rundt på en kuffert!! Men det gør jeg altså ikke!! Alligevel er det lykkedes mig at stoppe alt det her skrammel ned i!





Indhold:

* Pung
* Mini PusleTaske
* Kalender
* Arbejdspose (indeholder IDkort, kuglepenne, notesbog, saks, tape osv..)
* Hundesnor (som jeg skal give til min mor, men som jeg er bange for at glemme..)
* Kleenex (man er vel mor!)
* 2 sutter
* Bilnøgle
* 1 tampon
* 1 Aloe Vera Håndcreme (nettos bedste! -Kan varmt anbefales!!)
* 1 Urte creme til tørre hænder (matas værste! -Kan IKKE anbefales!! .. Jo måske som tapetklister!)
* 1 Klorhexidin creme
* Lille sykit (altså.. det er jo ikke normalt!!)
* 8 perlearmbånd
* Mentholatum læbepromade (LOVE IT!)
* 2 kr (man ved aldrig..)
* 1 plaster
* 1 souvenir mønt fra Hannover Zoo
* Hello Kitty lipbalm med jordbærsmag (hvis nu man bliver lækkersulten!)
* Perle nøglering med kylling (altså kylling fra Bamse&Kylling!)
* Sølvkæde (til min vielsesring når jeg er på arb)
* Ring

I kan godt se hva jeg mener ikk..? - KUFFERT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar