tirsdag den 9. august 2011

Boys Month: Give Away!

I forbindelse med Boys Month (link), så udloder jeg min første Give Away!!

Alle drenge elsker køretøjer, så her er en gravemaskine på højkant!
Den er helt ny og udarbejdet i 100% genbrugs plastic! 


1 lod: Skriv en kommentar.
2 lodder: Skriv en kommentar og fast læser.
3 lodder: Skriv kommentar, fast læser og link til min giveaway på din egen blog(brug gerne billedet).
4 lodder: Skriv kommentar, fast læser, link til min giveaway på din egen blog, og sæt min blog på din blogroll.
Håber der er mange der vil være med! ;-)
Vinderen trækkes d. 1/9-2011.

9 kommentarer:

  1. Jeg skal selvfølgelig være med - 3 lodder tak :-)

    For ja, jeg har en dreng som æælsker store maskiner!

    SvarSlet
  2. Vil da super gerne være med :) 2 lodder til mig

    SvarSlet
  3. 2 lodder til mig.. min søn vil elske den :)


    Jeg har lagt et link til din giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Du er velkommen til at deltage i mine giveaways:)
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 3 lodder og krydser fingrene. Måske har du lyst til at deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  5. Ihh, sikke en skøn give-away, Noah elsker ALT med hjul på, og denne ville han være helt vild med!!

    Smider 2 lodder i puljen og krydser de små fingre!:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  6. alt efter bogen ..... 4 stk til mig... :-)

    SvarSlet
  7. Min søn elsker gravkøer, så han ville blive så glad for denne her!!
    Så jeg smider 3 lodder i puljen ;)
    Julie

    SvarSlet
  8. Åh den vil Mads elske.. ;)
    Deltager med 3 lodder..

    SvarSlet