fredag den 19. august 2011

Hov ...

Jah.. Nu undrer I jer sikkert.. Før stod der "Frk. Viola" og nu står der "Moster Maria"..

Og forklaringen er simpel! Da jeg oprettede bloggen var jeg meget i tvivl om hva den skulle hedde.. Så det blev frk. Viola, fordi jeg gerne ville have at vores datter skulle hedde Viola.. Det kom hun så ikke til, men det var imidlertid stadig yndlingsnavnet! Men det føltes ikke rigtigt! Så nu blev det til "Moster Maria" - da det er det jeg er! - Moster! Jeg fik i Juni måned en SKØN lille Niece, Luna.. Elsker hende allerede højt, på trods af at hun bor 100 km fra mig :-( Men prøver at se hende så tit som muligt!

Her er hun, den lille trold! ;-)

2 kommentarer:

  1. Nårh... Hun ser altså også bare sød ud :) Tillykke med hende - og med det nye navn! Jeg vil gerne lave øreringe til dig... Skal de være gule? Den er sådan efterårsgul - a la den, der kommer nu (eller det tror jeg, det gør - jeg synes i hvert fald jeg har set den i butikkerne på tøjet :)) Ellers har jeg også hvid...

    Du kan bare sende mig en mail - betinen@gmail.com

    Kh - Betine

    SvarSlet
  2. uhmmm sikken en lille lækker godte, kan godt forstå navneforandringen når man ser hende :o)
    Rigtig fin blog du har her.

    Kh. Jill

    SvarSlet