onsdag den 20. juni 2012

Søndagsloppe

I Rødovre er der hver søndag loppemarked nede ved skøjtehallen..

Mig og ungerne kørte en tur derop i søndags, og der var faktisk mange mennesker på trods af det noget ustadige vejr!
Jeg fandt lidt fint tøj til Blomsterbarnet, og nogle bøger..
Bassemanden fandt en ninja turtle han ikke kunne leve foruden, og synes det var lidt sjovt at mor havde leget med en magen til da hun var lille.. ;-)

Da vi skulle tilbage til cyklen fik jeg pludselig øje på noget...

En gammel Fischer Price bondegård..
Der hørte desværre ikke dyr med til, og den kunne heller ikke sige noget mere, men da den søde dame sagde at vi kunne få den for en flad 5'er, kunne jeg simpelthen ikke lade den stå!
Jeg havde en magen til da jeg var lille, så det var et glædeligt gensyn og ren nostalgi!

Malou er også ret begejstret for den, og den blev også helt fin, da den blev vasket af! ;-)



Der blev leget inden sengetid...

Er det bare mig, eller ser det ud som om dyrene smiler lidt!!?
De er nok glade for deres nye hjem! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar