lørdag den 16. juni 2012

Gave til mig selv # 1

Jeg har været på strøget med Blomsterbarnet i dag, mens Far og Bassemanden var en tur på brandstationen med Børnehaven..

Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle købe noget sådan rigtigt.. Men altså, man kan jo blive fristet... Jeg købte et par ting derinde.. I dette indlæg vil jeg vise den første ting..


Sif Orellana's nyeste bog - Spilopper og stjerneskud..


Lidt inspirationsbilleder...

Jeg har de fleste af de andre bøger hun har skrevet, og var meget i tvivl om jeg skulle have denne, eller den måske ville komme til bare at stå og hygge sig ovre på bogreolen.. Nu er jeg slet ikke i tvivl! Hold da op der er mange lækre billeder i! Jeg bliver SÅ inspireret af at kigge i den! Den skal der nok blive bladret i!

Fortsættelse følger! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar