lørdag den 16. juni 2012

Den evige kur...

Ja, altså... Der er jo så meget snak om slankekure, livsstilsændringer ect... Jeg er med på vognen! Jeg har været det længe sådan on off. Jeg hørte en gang at går man først på slankekur, så er man altid på kur.. Det er vel egentlig rigtig nok.. Nå men altså.. Jeg blev nødt til at kreere en opskrift på rugbrød bagt uden gær og hvedemel, da det er en del af min kur - altså at jeg skal undgå så meget stivelse som muligt.. Det blev faktisk overraskende godt! Meget bastant, da det jo stortset er 90% kerner og 10% rugmel, æg og vand - men så mætter det også hurtigere!

Er der noget jeg ikke kan undvære, så er det rugbrød! ;-)



2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert ud. Har du lyst til at dele opskriften på det? :-)

    SvarSlet
  2. Jo selvfølgelig.. Den kommer senere!! ;-)

    SvarSlet