mandag den 27. februar 2012

Forår & DYMO

Jeg var en tur forbi genbrugen i sidste uge.. der fandt jeg denne skønne vase.. Ved ikke hvem der har lavet den, men der står danmark i bunden.. Så den er dansk og den er hvid - og det er nok for mig! ;-)
Nu pynter den på bordet med lidt forår i!


Jeg har påskeliljer rundt omkring i hytten, men ikke nok vaser synes jeg, så fandt lige et gammelt glas, fra et glas dolmio tror jeg, og så en lille strimmel dymo, så var der lige en vase mere ;-)


Jeg var så heldig at finde NEON dymo tape, så nu er der blevet tapet rundt omkring..


Dymo-tapen har fået sin egen kasse..


Ingen tvivl om hvem der ejer "Omegaen"!


Min elskede Lady & Vagabonden! :-)

 

Kh M

1 kommentar:

  1. De der dymoer er så fede! Hvad hedder maskinen mon, der kan lave det? Fantastisk!!

    SvarSlet