fredag den 27. januar 2012

Ahhh weekend!

Jeg er endelig ovenpå igen efter sygdom - halsbetændelse, snot i lange baner, feber og svimmelhed!

Vi skal have en dejlig stille og rolig weekend modsat sidste weekend, hvor vi kørte fra København til Esbjerg tur retur fredag og lørdag, og så holdte vi min og Magnus' fødselsdag søndag! Hektisk!!

I denne weekend skal vi slappe af! I morgen skal vi en tur til Roskilde og kigge lidt.. Ingen stress og jag! Om søndagen tror jeg vi skal gå en tur rundt om damhussøen, og så skal mig og Malou et par timer i Mødregruppe! Det bliver hygeligt at se dem alle igen! :-)

2 kommentarer:

  1. Dejligt i er ved at være ovenpå igen efter sygdom. JEg er jo selv lige startet i mødregruppe med vores datter - det er bare så hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er noget møg med alt det sygdom der florerer i øjeblikket! :-(

      Det er så super hyggeligt.. Min datter er nu 20 måneder, og vi er alle startet på arbejde/studie for længst, så vi mødes desværre kun en gang om måneden, men det gør det bestemt ikke mindre hyggeligt! Og så har vi også meget mere at snakke om! ;-)

      Håber du har fået en dejlig mødre gruppe!?
      Du må snart ligge nogle billeder op at huset! Jeg er SÅ nysgerrig!! ;-)

      Slet