mandag den 19. december 2011

Jule indlægget...

Først og fremmest glædelig jul til alle der læser med! Nu er der ikke længe til vi skal samles med alle dem vi holder af, nyde dejlig mad, og pakke skønne gaver op.
Jeg har stadig travlt med mit studie og familielivet, så derfor er det sjældent jeg har tid til at skrive på bloggen.. Hvem der bare var hjemmegående eller på barsel! *suk*

Vi har pyntet op herhjemme.. Intet voldsomt - vi kan godt lide det enkelt! :-)

Årets advendts stage fra Tripp Trapp..


Kalenderlys...


 Nisse, hyacinter & levende lys..


Vores "juletræ"...


 Stjerner..


 Nissemanden, som har fulgt mig i snart 10 år...


 Nisser...


 Gyngehest...


 Juletræ med bjælder på...


 "JUL"


 Fluesvampe & Julemand...


 Engel...


 Helheden (og lidt for meget blitz..)


 Den snart tomme julekalender...


 Julemenuen...


 Julestjernen...


Min lille Malou havde hele 2 små legekøkkener, som var blevet lidt for små, så dem solgte vi, og købte et fra IKEA i stedet.. Hun elsker det, men jeg synes det er lidt kedeligt, så jeg skal lige have pimpet det lidt op, når jeg får tid.. ;-)


Vi var også heldige at få fingrene i en af de eftertragtede Graziella plakater.. Vi elsker den alle, og kigger på den hver dag.. Der er meget at snakke om..


Vores nye familie medlem.. Baby bumble.. ;-)




Glædelig jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar