torsdag den 1. september 2011

Sidste weekends fund!

Der har været lidt stille på bloggen det sidste stykke tid, da jeg er i praktik, og har lange dage på hospitalet! *suk* -Jeg glæder mig til jeg er færdig, så jeg får lidt "fritid" igen ;-)

Nå, men sidste weekend var jeg endnu engang at finde på det lokale loppemaked.. Og på trods af det overskyede vejr, var der alligevel en del at finde..

En tromme..

Lidt tøj til lillepigen..

Et junior sengesæt..

Close up!

 En gammel godnathistorie bog.
(der i tidernes morgen har kostet hele 31.50,- kr ;-)

En lille bamse..

Her den anden eftermiddag skulle jeg lige ned og handle nogle småting, og på turen hjem af de små villaveje, så jeg denne her stå i blandt en masse skrammel og affald..


Så jeg bankede på og spurgte om den var sat til storstrald, og det var den sørme!!
:-O
Spurgte om jeg måtte hapse den til min datter, og det måtte jeg hellere end gerne, så den skal hun nok blive glad for her til næste forår, hvor vi forhåbentlig også har fået vores lille rækkehus - med have! :-)

For noget tid siden viste jeg et sengesæt i retrostof jeg købte på loppemarkedet, det har jeg nu fået syet om til et juniorsæt...

Og et sæt til dukke Anna...

Kh M :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar